Horror!… M’he deixat seduir!

Ja ho diuen que no es pot anar a comprar amb l’estómac buit. El meu menú per a aquest migdia era Carxofes al forn i peix a la planxa.

fruita i xocolataAquest migdia, he anat a comprar. Primer he passat per la fruiteria i he comprat verdures i fruita per a menjar sa i equilibradament. Després he passat pel supermercat. Tot el que he comprat eren productes baixos en greixos, alts en fibra i amb poques calories. Bé, tots no.

Al passar per la zona de refrigerats, la primera temptació! Quant de temps sense menjar pizzes! He pensat que en podia comprar una de petita i congelar-la per si un dia no tenia res per menjar. 1er  Error. A la que he arribat a casa me l’he menjada.

El més greu, però, ha estat quan he arribat a la caixa. Bé, just abans d’arribar-hi. Ja feia dies que la tenia vista, tant bonica i delicada… Des de feia al menys tres setmanes que cada vegada que passava per allí em picava l’ullet i se m’insinuava. Avui, no m’he pogut resistir als seus encants i he de confessar que m’he deixat seduir.

Sense dubtar ni un moment l’he agafada entre les meves mans i l’he ficat dins el carro, sense cap mena de remordiments ni mala consciència.

Al arribar a casa, mentre la pizza era al foc, m’he dedicat a col·locar la compra. Ho he endreçat tot, menys a ella… Clar!

Mentre dinava, l’anava mirant de reüll. Estava tant bonica… Era una preciosa capsa en forma de cofre, que amagava al seu interior un tresor; un tresor en forma de trufes de xocolata.

N’he devorat 5 o 6, i ara fa una estona un parell més… Ho reconec, m’he equivocat… No ho tenia que haver fet, i el més greu és que en queden com 20 trufes més!!!!

En lloc de menjar fruita i verdura ben sana, m’he atipat de xocolata!

Per cert. El senyor de les anti-calories m’està castigant, Ara tinc un mal d’estómac!!!

:?

Comments are closed.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers:

A %d bloguers els agrada això:
c