El cap de setmana no ha estat fatal. Hi ha hagut algun moment bo i aclaridor. He avançat força en la feina, però no l'he acabat. El cap no pot deixar de funcionar, encara no podré descansar. I ho voldria.
Avui he llegit una cosa que m'ha cridat l'atenció:
La moral és només un límit per no fer el que vols o una excusa per justificar la teva covardia.... així que si t'agrada, fes-ho.
M'ha fet pensar.
Seguint amb el tema del meu ultim post. Crec que tot està lligat. A més de beneita i innocent, des de fa més d'un any, sóc molt covarda.
Mala setmana. Por.
A partir de demà tot serà diferent....


17 Gener 2010, 23:05
"A partir de demà tot serà diferent" .Això és un bon començament!. I no dubtis que el que has llegit és cert!
18 Gener 2010, 10:16
Mira... el teu post aquest cop conecta amb mi totalmet. He passat un cap de setmana horrible. Em menja aquesta sensacio de que el mon seguiex a la seva bola ho vulgui, o no.
Jo també espero que a partir de dema tot sigui diferent.
18 Gener 2010, 21:57
Anastàsia, hem de ser positius, si no, que ens quedaria?
Denke guapo... Ànims!
20 Gener 2010, 23:29
Feia temps que no passava per aquí
Una forta abraçada
Cuida't